Tuesday, September 22, 2009

Aidilfitri di Bingen....

Allahuakbar....Allahuakbar...Allahuakbar.....Alhamdulillah, Aidilfitri pada tahun ini kami sekeluarga dapat beraya bersama kawan2 di Bingen, kira2 2 jam dari Idstein tempat tinggal kami. Pada mulanya dok bincang2 untuk solat hari raya kat Idstein dulu, lepas tu baru bertolak ke Bingen. Oleh kerana hari minggu bas kena booking dulu dan bas paling awal pun ada jam 8.20pagi walhal solat aidilfitri kat Idstein jam 8.00 pagi. So ambil keputusan terus bertolak ke Bingen, kalau nak gi solat pun orang dah selesai solat.....

Kakak, Aqin dan Abe berbaju kurung dan berbaju melayu.....

**********************************************************

menunggu bas 225 untuk ke Idstein BusbahnhofAqin
Abe
kakakKetika menunggu bas 271 untuk ke Wiesbaden
Dalam train dari Mains ke Bingen

**************************************************************
Sambutan Aidilfitri di adakan di rumah Sdr. Saiful Firdaus/ohh (berkaca mata...2 dari kanan). Inilaah kali pertama kami menyambut Aidilfitri di Bingen dan bersama2 student Msia. Tahun lepas kami sekeluarga sendirian di Idstein.....huhuhuhuhu sadehhh ooo.....

Beraneka juadah mereka sediakan....emmm satay dan roti jala pun adaaaaa
kat atas meja tu lagi banyak makanan......nasi ayam, masak lodeh....sup ayam, nasi impit, udang masak pedas....huiiiih macam2 ada....kuih muih pun adaaaa...memang diorang ni terer la masak, memang sedap2 masakan mereka.
wajah2 kawan2 di Idstein antaranya...hasnon (baju melayu biru tua), Aqilah tepi kiri sekali, ilham (berdiri)....yg lain2 tu tak ingat nama.....sorry yeee
Ohh sebagai tuan rumah (baju melayu putih), Hisham (lengan pendek), abe dan kakak

Ini dia wajah2 srikandi di Bingen....comey2 belaka...
Saya pun sempat menyelit jugak.....hehehehWajah2 pemuda2 handsome....kecuali yg kanan sekali....hehehe jangan marah yeee myhubby...

No comments:

Luxembourg, German (Saarbrucken dan Homburg)

Gambar kenangan di Hamburg

Video Klip Ziarah Ukhuwah di Hamburg

Loading...