Saturday, July 18, 2009

Jangan undang Bala Allah....(update news)

Alhamdulillah la..perkara ini memang tak ada... pihak Polis dah menafikan adanya "restoran berahi" ini... pihak Polis juga menyatakan wartawan dari akhbar Harian Metro itu hanya mereka-rekakan cerita. Manusia yang tak tahu akan dosa pahala dan tidak menjunjung Islam sebagai perlembagaan senang-senang membuat fitnah perkara yang bukan2. Susah nak percaya.......

**********************************************


Pendedahan sebuah akhbar Harian Metro berkaitan "Restoran Berahi" di ibukota negara begitu mengujutkan kita. Persoalan=persoalan yang timbul.... Apakah pihak berkuasa tidak memantau restoran tersebut yang dikatakan hanya memakai seluar dalam dan memakai baju dalam sahaja. Akhbar itu juga mendedahkan bahawa kebanyakan pelayan dipercayai warga China itu boleh disentuh atau diusik asalkan menyelitkan tip ketika mereka datang ke meja pelanggan dan Lebih mengejutkan, makanan turut dihidangkan di atas tubuh pelayan terbabit yang berbaring beramai-ramai di atas meja sebelum pelanggan memilih juadah digemari.

Klik sini untuk artikel penuh.

Diharap dengan adanya pendedahan ini pihak berkuasa dan pihak Jabatan Islam mengambil tindakan terhadap mereka yang cuba menggundang bala Allah ini. Akhbar ini juga mendedahkan terdapat ramai VIP datang ke restoran tersebut.

No comments:

Luxembourg, German (Saarbrucken dan Homburg)

Gambar kenangan di Hamburg